IT Asociácia Slovenska začína komunikovať nanovo. Modernizuje svoje vizuálne prvky a predstavuje novú víziu svojho poslania.
Nový web, nové logo, nový dizajn a korporátna identita, nový claim Digitalizujeme budúcnosť a výrazný refresh vizuálnej a online komunikácie. IT Asociácia Slovenska (ITAS) v spolupráci so svojou členskou firmou SCR technologies pripravila reštart marketingovej a vizuálnej identity. Hlavnou ambíciou je predstaviť ITAS ako výraznú a modernú značku so sebavedomou komunikáciou.
Nová marketingová a komunikačná stratégia, ktorá je v súhre s redizajnom a vizuálnym konceptom, bude odrážať hlavné poslanie asociácie: z pozície najväčšieho slovenského profesijného združenia najvýznamnejších domácich a zahraničných spoločností pôsobiacich v oblasti informačných a komunikačných technológií sa snažiť o to, aby sa IT firmám na Slovensku podnikalo jednoduchšie a celé odvetvie dynamicky a konzistentne napredovalo.
Aktivity asociácie sú koncentrované na štyri prioritné oblasti: vzdelávanie, legislatíva, digitalizácia súkromného sektora a digitalizácia štátu.
Pre ITAS bude i naďalej prioritou hájenie záujmov svojich členov a z pozície platformy lídrov slovenského IT odvetvia aj vytváranie inovatívneho IT prostredia, ktoré bude Slovensko meniť na modernú, dynamickú a pokrokovú krajinu.
Aktivity asociácie sú koncentrované na štyri prioritné oblasti: vzdelávanie, legislatíva, digitalizácia súkromného sektora a digitalizácia štátu. Refreshnutá stránka ITAS.sk s prehľadným dizajnom a novým členením na tieto štyri základné ciele reflektuje aj vizuálne: každá z oblastí je výrazne farebne odlíšená, vďaka čomu sa návštevníci webu na stránke rýchlo a prehľadne zorientujú.
Na tvorbe novej marketingovej a vizuálnej stratégie sa podieľal tím SCR technologies pod vedením Pavla Kubána, ktorý bude zároveň zodpovedný za strategickú a marketingovú komunikáciu ITAS.
„Sme radi, že sme mohli byť pri reštarte ITAS. Naším cieľom bolo predovšetkým oživenie komunikácie ITAS a zatraktívnenie a modernizácia značky v očiach odbornej i laickej verejnosti. Chceme do diania v asociácii intenzívnejšie zapojiť všetky členské subjekty a zároveň zatraktívniť značku ITAS aj pre mladé IT firmy a slovenské technologické startupy. Pevne verím, že sa nám to vďaka inovovanej vizuálnej komunikácii a redefinovanej marketingovej stratégii podarí naplniť,” povedal Pavol Kubán.
Cieľom bolo oživenie komunikácie ITAS a zatraktívnenie a modernizácia značky v očiach odbornej i laickej verejnosti. Chceme do diania v asociácii intenzívnejšie zapojiť všetky členské subjekty a zároveň zatraktívniť značku ITAS aj pre mladé IT firmy a slovenské technologické startupy.