Medzinárodná konferencia Energy Manifest (5. 11. Stará tržnica Bratislava) Registrácia & lístky
Novinky Tlačové správy a stanoviská 4.4.2019

ITAS sa reštartuje. Vizuálne aj komunikačne

IT Asociácia Slovenska začína komunikovať nanovo. Modernizuje svoje vizuálne prvky a predstavuje novú víziu svojho poslania.

Nový web, nové logo, nový dizajn a korporátna identita, nový claim Digitalizujeme budúcnosť a výrazný refresh vizuálnej a online komunikácie. IT Asociácia Slovenska (ITAS) v spolupráci so svojou členskou firmou SCR technologies pripravila reštart marketingovej a vizuálnej identity. Hlavnou ambíciou je predstaviť ITAS ako výraznú a modernú značku so sebavedomou komunikáciou.

Komunikačná stratégia ruka v ruke s novým vizuálnym konceptom

Nová marketingová a komunikačná stratégia, ktorá je v súhre s redizajnom a vizuálnym konceptom, bude odrážať hlavné poslanie asociácie: z pozície najväčšieho slovenského profesijného združenia najvýznamnejších domácich a zahraničných spoločností pôsobiacich v oblasti informačných a komunikačných technológií sa snažiť o to, aby sa IT firmám na Slovensku podnikalo jednoduchšie a celé odvetvie dynamicky a konzistentne napredovalo.

Aktivity asociácie sú koncentrované na štyri prioritné oblasti: vzdelávanie, legislatíva, digitalizácia súkromného sektora a digitalizácia štátu.

Pre ITAS bude i naďalej prioritou hájenie záujmov svojich členov a z pozície platformy lídrov slovenského IT odvetvia aj vytváranie inovatívneho IT prostredia, ktoré bude Slovensko meniť na modernú, dynamickú a pokrokovú krajinu.

Rýchla a prehľadná orientácia v prioritných oblastiach

Aktivity asociácie sú koncentrované na štyri prioritné oblasti: vzdelávanie, legislatíva, digitalizácia súkromného sektora a digitalizácia štátu. Refreshnutá stránka ITAS.sk s prehľadným dizajnom a novým členením na tieto štyri základné ciele reflektuje aj vizuálne: každá z oblastí je výrazne farebne odlíšená, vďaka čomu sa návštevníci webu na stránke rýchlo a prehľadne zorientujú.

Na tvorbe novej marketingovej a vizuálnej stratégie sa podieľal tím SCR technologies pod vedením Pavla Kubána, ktorý bude zároveň zodpovedný za strategickú a marketingovú komunikáciu ITAS.

„Sme radi, že sme mohli byť pri reštarte ITAS. Naším cieľom bolo predovšetkým oživenie komunikácie ITAS a zatraktívnenie a modernizácia značky v očiach odbornej i laickej verejnosti. Chceme do diania v asociácii intenzívnejšie zapojiť všetky členské subjekty a zároveň zatraktívniť značku ITAS aj pre mladé IT firmy a slovenské technologické startupy. Pevne verím, že sa nám to vďaka inovovanej vizuálnej komunikácii a redefinovanej marketingovej stratégii podarí naplniť,” povedal Pavol Kubán.

Cieľom bolo oživenie komunikácie ITAS a zatraktívnenie a modernizácia značky v očiach odbornej i laickej verejnosti. Chceme do diania v asociácii intenzívnejšie zapojiť všetky členské subjekty a zároveň zatraktívniť značku ITAS aj pre mladé IT firmy a slovenské technologické startupy.

Komentovať

Ďalšie Aktuality

3 zmeny, ktoré ovplyvnia IT priemysel na Slovensku (komentár Emila Fitoša)

Čítaj viac

Tech konferencia Call to Action nebude žiadna nuda plná omáčok

Čítaj viac

Budúcnosť sektorových identifikátorov je dnes nejasná

Čítaj viac

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.