Rok 2019 je dvadsiatym ôsmym rokom pôsobenia spoločnosti na slovenskom, českom, ukrajinskom, maďarskom a rakúskom trhu. Systém manažérstva kvality zavedený v spoločnosti sféra, a.s., v roku 2002, spĺňa požiadavky medzinárodnej normy ISO 9001:2015. Motto politiky kvality, „Čo včera stačilo, je dnes už málo“, je stále aktuálne. Trvalá spokojnosť zákazníkov a kvalita produktov sú hlavnými kritériami pri plánovaní ďalšieho smerovania a rozvoja spoločnosti.

Riešenia a služby
  • Poradenstvo a analýzy v energetike
  • Spracovanie grafických dát
  • Predaj a inštalácia softvéru a hardvéru
  • Akreditované certifikačné služby
  • Vedenie podvojného účtovníctva, mzdovej a personálnej agendy

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.