V prvej časti projektu išlo viac menej o POC (Proof of concept). Zabezpečenie podpory požadovaných funkcií, vytvorením ekosystému s prvkami, ktoré medzi sebou komunikujú:
• Natívna klientská aplikácia iOS/Android
• Backend na podporu aplikácií Native Client
Po úspešnej autentifikácii klienta, aplikácia získa HID sériový kľúča z HID servera. Aplikácia umožňuje nastavenie gest pre otváranie dverí mobilným telefónom, použitím technológie Bluetooth alebo NFC. Používateľ má v aplikácii zoznam pridelených kariet, s oprávneniami na otváranie konkrétnych zámkov dverí.
Druhá časť projektu využíva získané vedomosti, kód a skúsenosti s technológiou HID z prvej časti projektu a jej začlenenie do aplikácie HB Reavis More.
Riešená je aj integrácia používateľského profilu aplikácie s manažmentom prístupov HID, kde ako jednoznačný identifikátor poslúžila emailová adresa.
V aplikácii bola doplnená možnosť zahodenia pridelených kariet, napríklad pre prípad výmeny telefónu. Vykonanie tejto akcie vymaže všetky HID údaje z klientskej aplikácie (umiestnené v telefóne používateľa), ale tiež HID serveri tretej strany. Opakované použitie takto zahodeného sériového kľúča HID nie je možné.
Integráciou aplikácie na HID systém manažmentu prístupov sa celá správa kariet deje bez potreby fyzického kontaktu karty s programovacím zariadením, a tým sa zároveň znižuje administratívna náročnosť správy kariet.
Mobilný telefón nosí väčšinou každý so sebou, tým sa aj eliminuje možnosť zabudnutia prístupovej karty.
Dajte nám o tom vedieť, ozveme sa vám a spoločne ju na web doplníme.
Dajte nám vedieť a pomôžeme vám dodať tú správnu Case study od našich členov.