Pôvodné riešenie malo iba informačný charakter a neumožňovalo realizáciu obchodných a marketingových cieľov klienta.
Cieľom nového portálu má byť podpora marketingovej a komunikačnej stratégie na najbližšie 3 roky a zber biznis leadov prostredníctvom nového formuláru.
Nové riešenie má naplniť aj ďalší podstatný cieľ klienta a to zvýšenie povedomia o značke UNIVENTA a o hlavnom produkte DELGADO. Zvýšenie povedomia o stropnom chladení a kúrení a zadefinovanie systému DELGADO ako štandard (výkon, cena, kvalita).
Klientovi Univenta sme navrhli nové portálové riešenie vrátane unikátneho konfigurátora. Ten po vyplnení základných vstupných údajov ponúkne zákazníkovi najvhodnejší produkt, vrátane indikatívnej kalkulácie, ktorá mu umožní zistiť vstupné náklady na preferované riešenie.
Riešenie tiež obsahuje porovnávač jednotlivých produktov. Portál sme navrhli a zrealizovali tak, aby bol pripravený na prepojenie s B2B zónou, ktorá bude realizovaná v druhej etape spoločnej spolupráce.
CSS, HTML, Javascript, PHP, Wordpress
Portálové riešenie svojimi funkciami a dizajnovo prepracovanými detailmi klientovi prináša nové obchodné príležitosti a moderným spôsobom predstavuje celé portfólio jeho produktov.
Návštevník webu si vďaka konfigurátoru vie porovnať produkty medzi sebou a vypočítať orientačné náklady vykurovacích a chladiacich systémov z ponuky spoločnosti.
Za špičkový dizajn a prepracované UX patrí vďaka našim kolegom z SCR design.
Odkaz na portálové riešenie: https://www.univenta.sk
Dajte nám o tom vedieť, ozveme sa vám a spoločne ju na web doplníme.
Dajte nám vedieť a pomôžeme vám dodať tú správnu Case study od našich členov.