Digitálna platforma digitalizujúca procesy vo firme s vizualizáciou výstupov a KPI v dashboardoch.
Motiváciou pre pristúpenie k digitalizácii procesov vo firme bola hlavne potreba zefektívnenia práce zamestnancov, zachytenie pohybu a akcií vykonávaných na tovare v digitálnej podobe a na jednom mieste, jednoduché sprístupnenie informácií všetkým zamestnancom na jednom mieste a v neposlednom rade získať informácie potrebné k manažérskemu rozhodovaniu.
Klient sa totiž potýkal s tým, že množstvo informácií bolo roztrieštených v rôznych systémoch a zdrojoch, pričom viaceré vychádzali len z ručne vypisovaných tabuliek, niektoré procesy vo výrobe neboli digitalizované vôbec alebo len čiastočne, oddelenia získavali informácie navzájom neskoro alebo bolo ich získanie veľmi obťiažne, čo viedlo k neefektívne vykonávaným činnostiam.
Ciele projektu je možné zhrnúť nasledovne:
PHP, Vue, MySQL, Docker, Redis, RabbitMQ, Thumbor, S3 Storage, Porainer, Keycloack, hosting v DigitalOcean cloud providerovi, Cypress
V rámci prípravnej fázy sme spolu s klientom MBTECH BB s.r.o. absolvovali niekoľko analytických workshopov a mítingov, vďaka ktorým sme detailne popísali a zakreslili súčasný stav a začali sme kreovať návrh budúceho riešenia, ktoré spoločne stále vytvárame. Výstupom bola podrobná analýza – funkčná a technická špecifikácia. Jej najväčším prínosom boli procesné diagramy, ktorými sme klientovi vizualizovali aktuálne procesy prebiehajúce vo výrobe v kontraste s návrhom vykonávania činností v Digitálnej platforme.
Projekt a jeho scope bol rozdelený do viacerých priorít a fáz, pričom v roku 2024 sme naštartovali implementáciu funkcionalít v rámci prvého balíčka v1. V produkcii začal klient a jeho pracovníci Digitálnu platformu využívať koncom 2024 a dennodenne ju využívajú pri svojej práci dodnes.
Krok po kroku sme zdigitalizovali core procesy vo výrobe od príjmu tovaru, oddelenia logistiky, notebookového oddelenia až po ukončenie renovácie produktu na oddelení renovácií a opráv. Spoločným usílím klienta a tímu SCR sa podarilo odstrániť množstvo zbytočnej práce, zefektívniť ťažkopádne procesy a sprístupniť potrebné informácie tak ako vedeniu spoločnosti, ale aj všetkým zamestnancom.
Nahradili sme pôvodne využívané excel tabuľky, komplikovanú tlač štítkov, manuálne kopírovanie hodnôt do ERP systému, zdieľanie excelov medzi oddeleniami, ručne vypisované papieriky nalepené po produktoch, nevedomosť o tom, aký notebook je zrenovovateľný a či sú k nemu dostupné náhradné diely, nevedomosť, ako sa darí firme v oblasti tržieb, výroby a pod.
Okrem toho sme zabezpečili rýchlo dostupné a transparentné informácie na jednom mieste, ktoré klient využíva k plánovaniu kapacít, k odmeňovaniu svojich zamestnancov na základe výkonu, čo prináša zvýšenie motivácie zamestnancov, nárast produktivity práce a kapacity samotnej výroby. Vývoj aktuálne pokračuje implementáciou ďalších funkcionalít, zapájania ďalších oddelení klienta do DP v rámci zadefinovaného scopu projektu pre v2.
V rámci digitalizácie výrobných procesov sme pre spoločnosť MBTECH BB zefektívnili kľúčové operácie od príjmu tovaru až po ukončenie renovácie produktov. Implementovali sme moderné riešenia, ktoré eliminovali zbytočnú prácu a zjednodušili procesy, čím sme sprístupnili dôležité informácie vedeniu aj zamestnancom.
Dajte nám o tom vedieť, ozveme sa vám a spoločne ju na web doplníme.
Dajte nám vedieť a pomôžeme vám dodať tú správnu Case study od našich členov.