SCR technologies
Klient: HB Reavis Group a. s.

HID Mobile Access

Klient
HB Reavis Group a. s.
Odvetvie trhu
Služby a cestovný ruch
Typ Riešenia
Mobilné riešenia
Rok realizácie
2020
Dĺžka realizácie
3 mesiace
Klient
HB Reavis Group a. s.
Odvetvie trhu
Služby a cestovný ruch
Typ Riešenia
Mobilné riešenia
Rok realizácie
2020
Dĺžka realizácie
3 mesiace
01.

Zadanie

Integrácia systému a funkcií HID Mobile Access, ktoré umožňujú interakciu používateľa so zámkami dverí, kde dôjde k náhrade prístupovej karty za mobilný telefón (virtuálna karta), s autorizáciou prístupu podľa používateľovi pridelených oprávnení.

02.

Riešenie

01. POC

V prvej časti projektu išlo viac menej o POC (Proof of concept). Zabezpečenie podpory požadovaných funkcií, vytvorením ekosystému s prvkami, ktoré medzi sebou komunikujú:
• Natívna klientská aplikácia iOS/Android
• Backend na podporu aplikácií Native Client
Po úspešnej autentifikácii klienta, aplikácia získa HID sériový kľúča z HID servera. Aplikácia umožňuje nastavenie gest pre otváranie dverí mobilným telefónom, použitím technológie Bluetooth alebo NFC. Používateľ má v aplikácii zoznam pridelených kariet, s oprávneniami na otváranie konkrétnych zámkov dverí.

02. HID

Druhá časť projektu využíva získané vedomosti, kód a skúsenosti s technológiou HID z prvej časti projektu a jej začlenenie do aplikácie HB Reavis More.
Riešená je aj integrácia používateľského profilu aplikácie s manažmentom prístupov HID, kde ako jednoznačný identifikátor poslúžila emailová adresa.

03. Bezpečnosť

V aplikácii bola doplnená možnosť zahodenia pridelených kariet, napríklad pre prípad výmeny telefónu. Vykonanie tejto akcie vymaže všetky HID údaje z klientskej aplikácie (umiestnené v telefóne používateľa), ale tiež HID serveri tretej strany. Opakované použitie takto zahodeného sériového kľúča HID nie je možné.

03.

Výsledok

Integráciou aplikácie na HID systém manažmentu prístupov sa celá správa kariet deje bez potreby fyzického kontaktu karty s programovacím zariadením, a tým sa zároveň znižuje administratívna náročnosť správy kariet.
Mobilný telefón nosí väčšinou každý so sebou, tým sa aj eliminuje možnosť zabudnutia prístupovej karty.

Ste členom ITAS a nemáte tu svoju Case study?

Dajte nám o tom vedieť, ozveme sa vám a spoločne ju na web doplníme.

Napíšte nám.

Ste zákazník a nenašli ste, čo ste hľadali?

Dajte nám vedieť a pomôžeme vám dodať tú správnu Case study od našich členov.

Napíšte nám

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.